محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

KMPlayer1 نرم افزار پخش فايل های صوتی و تصويری KMPlayer 3 8 0 120 Final

KMPlayer 3.8.0.120 Final نرم افزاری است که شما  به وسلیه آن می‌توانید  فرمت‌های مختلف را اجرا و پخش کنید.کی‌ام پلیر نرم‌افزار پر طرفداری در بین کاربران است و دارای کاربران چند صد هزاری در سرتاسر جهان است.در پست امروز وبسایت میهن دانلود جدید ترین نسخه این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. برنامه  KMPlayer يک پخش کننده همه منظوره است که فرمت هاي وسيعي را پوشش مي دهد از جمله مي توان از VCD، DVD، AVI، MKV، Ogg Theora، OGM، 3GP، MPEG-1/2/4، WMV، RealMedia و QuickTime و… را نام برد. همچنين از فرمتهاي مختلف زيرنويس نيز پشتيباني مي کند و امکان ضبط کردن عکس، صدا و تصوير از فايل در حال پخش را در اختيار شما قرار مي دهد. KMPlayer تقريبا شامل تمام ديکودرهاي ضروري براي پخش فايلهاست. متمايزترين ويژگي اين پخش کننده کنترل کامل بر روي ارتباط  فيلترها براي جلوگيري از تداخل و پخش ناموفق است. پخش کننده شامل افکتهاي متعدد صدا و تصوير، قابليت افزايش يا کاهش سرعت پخش، انتخاب قسمتي از فيلم به عنوان قسمت مورد علاقه، تکرار قسمت دلخواه(A-B Repeat)، کنترل روي صفحه، تغيير پوياي پوسته با توجه به نوع فايل و بسياري قابليتهاي ديگر است. با توجه به پوسته هاي متعدد و رنگها زيبا محيطي کاملا متفاوت را ارائه مي دهد. برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Opera 1 نرم افزار مرورگر اپرا Opera 19 0 Build 1326 63 Final

Opera 19.0 Build 1326.63 Final مرورگر Opera جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر، فایرفکس و گوگل کروم به شمار میرود. این مرورگر دارای امکانات بسیار جالبی است که نظیر آنها را در هیچ مرورگری نمیتوان یافت به عنوان مثال فناوری Speed Dial که با کمک آن میتوانید سایت های دلخواهتان را که همه روز به آنها سر میزنید در برنامه وارد کنید تا دیگر بیهوده وقت خود را صرف باز کردن مجدد آنها نکنید در واقع فقط کافیست یکبار سایت مورد نظرتان را لود کنید و در دفعات بعدی ظرف چند ثانیه سایت لود می شود. همچنین امکان دیگری که در این نرم افزار قرار دارد Opera Turbo است که با بهینه سازی مرورگر سرعت گشت و گذار در اینترنت را تا حد چشمگیری افزایش می دهد.از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به استفاده از تکنولوژی Tabbed browsing نمایش پنجره ها در یک پنجره و قابلیت اعمال تنظیمات مخصوص برای هر سایت و پیشگیری هوشمندتر از pop-up اشاره کرد.جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:نرم افزار مرورگر اپرا Opera 19-0 Build 1326-63 Final,
ارسال توسط محمد

ferrari عکس فراری اف اف Ferrari FF

مجموعه عکس هایی زیبا از  فراری اف اف به همراه فیلم تست تصادف در یک فایل

فراری،  شرکت خودروسازی ایتالیایی است، که در سال ۱۹۲۹ توسط انزو فراری و تحت نام اسکودریا فراری راه‌اندازی شد. این شرکت در سال‌های نخست فعالیتش به‌عنوان حامی مالی راننده‌ها و در زمینه طراحی و ساخت خودروهای مسابقه‌ای متمرکز بود و از سال ۱۹۴۷ تولید اتومبیل‌های جاده‌ای را با برند فراری آغاز نمود و امروزه در حوزه طراحی و تولید خودروهای سوپر اسپورت فعالیت می‌نماید. سال ۱۹۶۹ شرکت خودروسازی فیات، اقدام به خریداری ۵۰٪ درصد از سهام شرکت فراری نمود، که در سال ۲۰۰۸ به ۸۵٪ درصد افزایش پیدا کرد. هم‌اکنون کمپانی فیات با در اختیار داشتن ۹۰٪ درصد از سهام فراری، مالک اصلی آن به‌شمار می‌آید. پیرو فراری (فرزند انزو) نیز ۱۰٪ درصد از سهام فراری را در اختیار دارد. برای دانلود این مجموعه بسیار زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:عکس فراری اف اف Ferrari FF,
ارسال توسط محمد

Mozilla.Firefox.27. موزیلا فایرفاکس مرورگر اینترنت Mozilla Firefox 27 0 1 Final

Mozilla Firefox 27.0.1 Final موزیلا فایرفاکس یک مرورگر بسیار سریع در بارگزاری صفحات اینترنتی می باشد.هم اکنون در سایت میهن دانلود میتوانید اخرین نسخه مرورگر پرسرعت و محبوب فایرفاکس را دریافت نمایید.مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراوانی نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف شده و قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و … در آن  به چشم می خورد.برای دریافت این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Cityscapes Wallpaper Set 05 دانلود مجموعه عکس شهرها Cityscapes Wallpapers Set 05

موضوع تصاوير : شهرها مجموعه : پنجم رزوليشن تصاوير : 1200×1920 تعداد تصاوير: 25 عدد فرمت تصاوير : JPG

Cityscapes Wallpapers Set 05 عکس فوق العاده زيبا از شهرها عنوان اين پست از وب سايت ميهن دانلود است.بعد از مدتي عکس دسکتاپ شما براي شما تکراري ميشود و نياز است که آن را با عکس زيباتري جايگزين کنيد.سليقه افراد با يکديگر متفاوت است بعضي ها براي عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبيعت بعضي ها ماشين ، موتور ، ورزشي ، و … را انتخاب ميکنند.به همين خاطر ما نيز قصد داريم عکس هاي مختلفي را با توجه به سليقه افراد قرار بديم.تصاويري که روي سايت قرار ميگيرند از کيفيت بالاي برخوردار هستند و شما ميتوانيد آن هاي را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببريد.شما ميتوانيد با مراجعه به ادامه مطلب بصورت کاملا رايگان اين مجموعه را دانلود و از آن در نهايت لذت را ببريد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 405
بازدید ماه : 402
بازدید کل : 37882
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین